Cutia Pandorei.....

Publié le par Mihaela Negoita

Dupa ore indelungi de gandacit, intr-un final, cred ca ideea cu blogul personal este foarte buna, insa cu un mic bemol : blog personal ! dupa parerea mea, blogul meu risca sa fie extrem de interesant (dupa cum vezi sunt foarte modesta, deci incep bine), insa pe termen lung risca sa fie totusi un blog egocentric caci ideile se vor naste mereu sub aceeasi sapca!  (cu exceptia cazului in care bloger-ul  e schizofrenic si cred ca nu e cazul meu).

 

Deci, prematur insa nu mai putin genial, m-am gandacit ca ar fi si mai interesant ca blogul meu sa ramana personal insa ca prietenii mei cititori sa aiba poata contribui in mod real la constructia blogului...

 

Asadar si prin urmare, daca te simti napadit(a) de inspiratie la un moment dat nu ezita sa scrii redactiei (adica la adresa negoita_mihaela@yahoo.com). Inca prea devreme pentru a va putea da seama, insa pe blogul meu nu exista restrictii in ceea ce priveste subiectele abordate. Categorii noi de articole se vor naste la cerere ! Doua conditii prima -pe care eu insami o impun : este ca subiectul sa fie etic si politiquement correct, cum spune francezul si a doua este ca informatiile puse la dispozitie pe net sa nu fie supuse legii de protectie a dreptului si a stangului de autor. Cu alte cuvinte nu putem pune online ultimul roman al lui Garcia Marquez, pentru ca altfel intru dupa gratii?

 

Voiliiiiiiiii, Voiluuuuuuuuu !!! deci va astept la cotitura cu idei, noutati, retete de bucatarie (cu conditia de a le fi testat inainte), cu dezbateri politice, cu intrebari metafizice, cu bancuri si informatii de orice tip !!!!

 

Te pup si pe cat de curand,

Michi

 

PS : mare nevoie mare de comentarii la acest articol, caci in realitate este un studiu de marketing si vreau sa stiu daca propunerea de mai sus e ok pentru toti... ok?????

Publié dans eu insami ;)

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article