Gaspacho- reteta spaniola

Publié le par Mihaela Negoita

Iata o super reteta pe care am facut-o nu demult ; e nemaipomenita pe timp de vara pentru ca este o supa rece, care se “marita” de minune cu serile calduroase de vara... o reteta de efect ;) Vorbesc din experienta, am avut deja prieteni pe care i-am invitat la masa si au fost incantati... Nu va faceti iluzii, intre timp nu m-am transformat in  sef bucatar, dar imi place sa mananc bine si sanatos, si de aceea sunt adepta retelor inteligente : usor de preparat si extrem de gustoase !!! 

reteta in cifre:  20 min de preparare ; 6 ore la frigider ; 6 persoane

 

 

6 rosii coapte                 1,5 castraveti                        2 ardei rosii

o ceapa mare                  10cl de ulei de masline         2 felii de paine 

o lamaie                          5cl de otet                            sare si piper

2 boabe de usturoi 

Curatati un castravete, un ardei rosu si rosiile fierte usor. Curatati de seminte si taiati toate legumele mentionate adineauri in cuburi marunte. Curatati de asemenea ceapa si usturoiul. Separati miezul de paine si faramitati-l intr-un castron.

Amestecati cu ajutorul unui mixer legumele preparate cu painea, cu uleiul, cu otetul, cu sucul de lamaie, cu sarea si cu piperul. Varsati supa astfel obtinuta intr-un castron de salata si adaugati 50 cl de apa, amestecati bine, acoperiti castronul cu un film alimentar si puneti –l la frigider pentru sase ore. Inainte de a servi, curatati castravetele si ardeiul care a ramas si taiati-i in cubulete. Repartizati gaspacho-ul in sase castronase si adaugati cuburile de legume. Adaugati cateva cuburi de gheata in fiecare castronas si serviti.

 Gata, asta-i tot! V-am spus ca este usor!!!

 

 

 Pofta mare!!! si dati-mi de stire in cazul in care ati pus reteta in aplicare ;)

 

 

Publié dans de-ale gurii

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article