In loc de bun venit

Publié le par Mihaela Negoita

Servus!!!
gata! m-am hotarat, in sfarsit sa urmez moda web, si sa-mi creez un mic blog... nu stiu cat de mult ma pricep sa manuiesc aceste unelte binare extrem de sofisticate, cum sunt paginile de internet si varianta sa mai lejera, blogul, dar, pana la urma de ce nu?
in al doilea rand, obiectivele fixate o data cu decizia de a creea acest blog sunt nemipomenite: si anume de a tine legatura cu persoane dragi mie intr-un mod cat mai original si mai interactiv... cum adica care sunt persoanele dragi? Cum adica Agatha? mai pui intrebari? Si tu Cristina?
Iti dai seama ca familia va fi prima informata si o parte din colegii de liceu si facultate cu conditia sa nu faca misto ;)eeeh, acuma nu o sa va enumar pe toti cei pe care va pica napasta de a citi blogul meu, dar in principiu daca citesti articolul acesta, atunci e semn bun...
o singura problema a aparut la orizont, cercul meu de amici s-a largit, din fericire, cu cateva persoane care nu prea vorbesc curent romana, asa ca risc din cand in cand d'écrire en français, comme ça j'élargit mon cercle de lecteurs...
Voila, cu aceste sumare explicatii (de ce am avea nevoie de mai multe?) va urez bun venit pe blogul meu si in primul rand, va urez sa nu va zgarciti in observatii si comentarii,
Va pupic cu drag,
Michi

Publié dans eu insami ;)

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
A
:) ce surpriza, ce surpriza....de abia astept sa te "citesc"; la cat mai multe postari pe blog. Promit un mail luuuuung ;)
Répondre